بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، برای هواداران بازی می کنیم

به گزارش بانه مارکت، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم استقلال وارد حاشیه شده است اما آینده خوبی دارد و پیروز خواهند شد.

بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، برای هواداران بازی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی بانه مارکت، وحید بیاتلو در نشست خبری آنلاین قبل از بازی استقلال تهران و ماشین سازی گفت: استقلال تیم خیلی خوبی است و می دانم کار خیلی سختی در بازی فردا داریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره عدم حضور تماشاگران استقلال تهران اضافه کرد: فوتبال همیشه با تماشاگران بهتر است. حضور آن ها می توانست انگیزه بازیکنان جوان ماشین سازی را افزایش دهد. متاسفانه آن ها به خاطر شیوع بیماری کرونا حضور ندارند.

وی درباره اعتراضات اجرا شده بابت داوری ها یادآور شد: شاید یکسری مسائل داوری که به وجود آمده است با توجه به انتظار از مربیان جوان باعث بروز حواشی می شود. نسل مربیان عوض شده و باید جوابگوی نتایج باشیم. فکر می کنم فشار زیادی به مربی وارد می شود که سبب می شود از شرایط عادی خارج شود. باید فرصت کافی داده شود.

بیاتلو درباره دیدار با استقلال تهران تاکید کرد: استقلال از لحاظ فردی تیم کاملی است و در هر پست، دو بازیکن با کیفیت دارد. فکر می کنم استقلال وارد حاشیه شده است، اما آینده این تیم را با وجود آقای فکری و اعضای این تیم خیلی خوب می بینم. بازی سختی داریم، اما شک نکنید دیدار خیلی خوبی را انجام خواهیم داد.

سرمربی ماشین سازی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را از هر دو تیم ببینیم. فردا نتیجه را به هواداران آذربایجانی خودمان تقدیم می کنیم. ماشین سازی و استقلال تیم های قدیمی و پرهوادار فوتبال ایران هستند. باید بگویم تک تک اعضای تیم به حضور در اینجا افتخار می کنیم. ما به خاطر پیراهن سبز که نماد تیم مان است می جنگیم و نتیجه می گیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، برای هواداران بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، برای هواداران بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید