خبرنگاران پیوستن هزار و 500 واحد صنفی همدان به فروشگاه های اینترنتی

به گزارش بانه مارکت، همدان- خبرنگاران- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به رونق دریافت خرید و فروش های اینترنتی کالا در همدان گفت: یک هزار و 500 واحد صنفی استان عضو فروشگاه های اینترنتی شده اند.

خبرنگاران پیوستن هزار و 500 واحد صنفی همدان به فروشگاه های اینترنتی

مجید زرین دلاور شامگاه جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بانه مارکت گفت: تمام اصناف می توانند در فروشگاه های مجازی عضو شده و به صورت غیرحضوری به مردم خدمات رسانی کنند.

وی افزود: 150 فروشگاه در سطح استان دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و مردم می توانند برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود به آنها اطمینان کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: با شیوع بیماری کرونا و تاکید بر خانه ماندن مردم، سایت های فروش آنلاین کالا در مقایسه با فروشگاه های حضوری شرایط بهتری را تجربه کردند و این فرایند با استقبال خوب مصرف کنندگان تداوم دارد.

زرین دلاور خاطرنشان کرد: چند اپلیکیشن موبایلی نیز در همدان راه اندازی شده و بیشتر فروشگاه های زنجیره ای در آن عضویت دارند.

وی گفت: خرید و فروش های اینترنتی موجب کاهش هزینه های رفت و آمد و سوخت و صرفه جویی در زمان شده و با اشتغال و درآمدزایی همراه است.

شهر همدان دارای 30 هزار واحد صنفی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیوستن هزار و 500 واحد صنفی همدان به فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیوستن هزار و 500 واحد صنفی همدان به فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید