خبرنگاران برای قطع زنجیره انتقال ویروس از بازرسان بهداشت حمایت می کنیم

به گزارش بانه مارکت، قم - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ما از بازرسان در بخش نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام پلمب کاملا حمایت می کنیم تا بتوانیم زنجیره انتقال و چرخش ویروس را کنترل کنیم زیرا در صورت کنترل نکردن شرایط، اوضاع بیماری در استان وخیم تر خواهد شد.

خبرنگاران برای قطع زنجیره انتقال ویروس از بازرسان بهداشت حمایت می کنیم

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر در جلسه آنالیز مشکل ها و قدردانی از بازرسان بهداشت محیط و کار همچنین تاکید نمود: بهترین درمان کرونا، پیشگیری و کنترل بیماری است.

وی با بیان اینکه قدردان کوشش های بازرسان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستیم گفت: با توجه به اینکه استان همچنان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است و بیماری در حال اوج گیری است به یاری بازرسان بهداشت برای کاهش و کنترل بیماری احتیاج داریم.

وی توضیح داد: در کنترل بیماری علاوه بر آگاهی بخشی و حساس سازی مردم، احتیاج به انجام اقدام های بازدارنده برای افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند، نیز وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در ابتدای این جلسه که در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان با مشارکت کارشناسان ستادی و نمایندگان بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مراکز محیطی برگزار گردید ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی بازرسان بهداشت حرفه ای و محیط مرکز بهداشت اظهار داشت: بازرسان از ابتدا شیوع کرونا نظارت های فراوانی در سطح استان داشتند و همچنین با کوشش های بازرسان، رتبه اول کشور را در نظارت های بهداشتی بر کنکور سراسری کسب کردیم.

سیامک محبی اضافه کرد: بازرسان با مشکل های زیادی در بازرسی های خود جهت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی روبرو هستند که کوشش های زیادی برای برطرف مشکل های آنها اجرا شده ولی همچنان بعضی از مشکل های آنها حل نشده باقی مانده است.

نرگس جعفری مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در ادامه این جلسه گزارشی از عملکرد گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ارائه کرد.

سه قلیان سرا در قم پلمب شد

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم طی بازرسی های اجرا شده از سوی بازرسان مرکز بهداشت این استان سه واحد قلیان سرا در یکی از روستاهای استان که برغم تذکرهای بازرسان به فعالیت خود ادامه می دادند پلمب و غیبرطرفال شدند.

گزارش این دانشگاه حاکی است: در نظارت های اجرا شده بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نیز مقادیری مواد غذایی غیرقابل مصرف شامل 100 کیلوگرم مغز پسته، گردو و شکلات تاریخ گذشته و کپک زده و 220 کیلو نمک تصفیه نشده کشف و معدوم شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برای قطع زنجیره انتقال ویروس از بازرسان بهداشت حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برای قطع زنجیره انتقال ویروس از بازرسان بهداشت حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید