حال خوب شهروندان با شفافیت و هوشمندسازی فرآیند صدور پروانه ساخت

به گزارش بانه مارکت، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: ساماندهی و کاهش زمان فرآیند صدور پروانه یکی از راه هایی است که حال مراجعه کنندگان به شهرداری را خوب می نماید.

حال خوب شهروندان با شفافیت و هوشمندسازی فرآیند صدور پروانه ساخت

به گزارش خبرگزاری بانه مارکت، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان آنالیز طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح فرایند ها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی های ساختمانی ضمن اعلام موافقت با پیشنهاد های اصلاحی مطرح شده در این طرح گفت: با حدود یکسال و نیم برای گرفتن مجوز صدور پروانه با معضلات، وقت کشی ها و سردرگمی هایی در این مرحله از کار روبرو بودم و کاملا حال شهفرایندان را در این زمینه درک می کنم.

او با بیان اینکه دیدگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به سمت حمایت از اجرای طرح هایی است که منجر به خوب شدن حال شهفرایندان است، گفت: حال خوب شهفرایندان تهرانی برای ما مهم است و هیچ چیزی به غیر از این حال خوب ایجاد نمی کند که شهفرایندی به شهرداری مراجعه کند و کارش به روال درست، شفاف و قاعده مند پیش برود.

علیرضا نادعلی اضافه کرد: تسهیل اقدامات در فرایند صدور پروانه و برنامه های شهرسازی یکی از تکالیفی بوده که در برنامه سوم توسعه به آن اشاره شده است و تا خاتمه سال 1399 باید این فرایند تسهیلی اتفاق می افتاد.

او ادامه داد: باید کوشش گردد طرح مذکور که رویکردی کاهش دهنده در زمان صدور پروانه دارد، سرنوشت سایر تکالیف بر زمین مانده شهرداری را پیدا نکند. بلاخره در پیشنهاد های کمیسیون شهرسازی و معماری تا حدی به سمت هوشمند سازی و شفافیت در مسائل صدور پروانه ساخت پیش می رویم و یکی از مسائل در بحث صدور پروانه ساخت اتفاقات و تصمیمات سلیقه ای است که در منطقه ها نسبت به هم اتفاق می افتد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حال خوب شهروندان با شفافیت و هوشمندسازی فرآیند صدور پروانه ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال خوب شهروندان با شفافیت و هوشمندسازی فرآیند صدور پروانه ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید