تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته گردد

به گزارش بانه مارکت، خبرنگاران/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته گردد.

تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته گردد

بهروز اکرمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی که با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار گردید، اظهار کرد: ایران و تاریخ ایران برای همواره مدیون دفاع مقدس خواهد بود و امروز ما به عنوان وارثان خون شهدا باید دینی که در این رابطه بر گردن داریم را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه اطلاع رسانی دستاوردهای دفاع مقدس باید هم گستره داشته باشد و هم عمق، اضافه نمود: چراکه باید همه آحاد جامعه را در بر بگیرد وماندگاری آن برای نسل های آینده نیز لحاظ گردد.

وی اظهار کرد: با توجه به گستردگی و اهمیت دفاع مقدس امروز باید فضای حقیقی و مجازی در تمامی شهرها و روستاها رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد و باید از تمامی ظرفیت های موجود در این عرصه استفاده گردد.

اکرمی با بیان اینکه فضای مجازی پیچیده ترین و نوین ترین ابزار اطلاع رسانی است، اضافه نمود: از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی در حوزه دفاع مقدس از جمله فضای مجازی باید بهره گرفته گردد.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی باید از نظرات آنها در این رابطه به خوبی بهره گرفته گردد و بر این اساس جلسه ای با نمایندگان اصحاب رسانه در این خصوص ترتیب داده گردد.

اکرمی بر ضرورت تشکیل یک تیم تخصصی در حوزه اطلاع رسانی دفاع مقدس تاکید نمود و گفت: در این راستا می توان از تجربیات ارزشمندی که برای اطلاع رسانی کنگره شهدای استان رخ داد استفاده کرد چراکه یک کار ارزشمند شکل گرفت و البته هنوز ادامه دارد و قابل تقدیر است.

برگزاری نمایشگاه مجازی علاوه بر نمایشگاه حضوری و بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در این حوزه، ارزیابی از عملکرد دستگاه ها و مراکز مختلف در حوزه اطلاع رسانی دفاع مقدس، پاسخ به شبهات در حوزه دفاع مقدس با هدف خنثی کردن توطئه های دشمنان و بکارگیری ابزار هنر برای تولیدات هنری جدید و جذاب در مورد دفاع مقدس از دیگر موارد مورد تاکید رئیس شورای اطلاع رسانی استان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید