به روزرسانی پلی استور گوگل برای مقابله با فریب کاربران

به گزارش بانه مارکت، گوگل تغییراتی را در ظاهر و سیاست گذاری های پلی استور خود ایجاد نموده تا کاربران درک بهتری از کارنمودها و امکانات هر برنامه پیدا نمایند.

به روزرسانی پلی استور گوگل برای مقابله با فریب کاربران

نمایش فهرست برنامه های گوناگون در پلی استور تا به حال چندان دقیق و منطبق بر خواست کاربران در زمان جستجوی آنها نبوده و همین مساله موجب شده تا در بسیاری از اوقات ابتدا برنامه هایی در معرض دید کاربران قرار گیرند که چندان ارتباطی با احتیاج آنها نداشته اند.

از همین رو گوگل تغییراتی را در پلی استور ایجاد نموده تا تصاویر و ویدئوهای بیشتری برای تشریح کارنمودها و امکانات هر برنامه در معرض دید کاربران قرار بگیرد و آنها کاملاً متوجه شوند هر برنامه برای چه اقداماتی مفید است.

قرار است این به روزرسانی پلی استور تا نیمه دوم سال 2021 انجام گردد و عناوین، آیکون ها و توضیح هر برنامه نیز با جزئیات بیشتری در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

همچنین سیاست های گوگل در زمینه درج متادیتای هر برنامه سختگیرانه تر خواهد بود تا توسعه دهندگان برنامه های مختلف از استفاده از متادیتای فریبنده و دروغین در خصوص اپلیکیشن های خود خودداری نموده و کاربران را فریب ندهند.

استفاده از حروف عظیم برای درج متادیتا مجاز نخواهد بود مگر آنکه کلیدواژه مربوط به نام یک شرکت باشد. همچنین استفاده از ایموجی نیز ممنوع است و همچنین نمی توان از اصطلاحاتی مانند هم اکنون دانلود کنید نیز استفاده کرد.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "به روزرسانی پلی استور گوگل برای مقابله با فریب کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی پلی استور گوگل برای مقابله با فریب کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید