بعد از عملی نشدن وعده پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان؛ موسوی: محدودیت زمانی مانع شد

به گزارش بانه مارکت، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: محدودیت زمانی مانع پرداخت پاداش ملی پوشان در سال 99 شد اما تمام تلاشم را برای پرداخت پاداش آنها در سال جدید می کنم.

بعد از عملی نشدن وعده پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان؛ موسوی: محدودیت زمانی مانع شد

شهره موسوی بعد از عملی نشدن وعده پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان به خبرنگار ورزشی بانه مارکت گفت: پاداش ها را حتما در سال جدید پرداخت می کنیم. متاسفانه به دلیل محدودیت زمانی که در سال 99 داشتیم نتوانستیم پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان را پرداخت کنیم، اما تمام تلاشم را برای پرداخت پاداش فوتسالی ها در سال جدید خواهم کرد.

وی درباره مسابقات جام باشگاه های فوتبال آسیا و این مطلب که براساس صحبت های نایب رئیس سابق فدراسیون قرار بود مسابقات در سال 2023 برگزار گردد، گفت: برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 2021 پذیرفته شد و قرار است ماه نوامبر یعنی آبان ماه سال جاری برگزار گردد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به حضور نماینده ایران در این رقابت ها اظهار داشت: تیم شهرداری سیرجان به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت و در منطقه غرب آسیا با تیم های اردن، ازبکستان و هند رقابت می نماید. در منطقه شرق آسیا نیز تیم های چین تایپه، میانمار، تایلند و ویتنام مسابقه می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بعد از عملی نشدن وعده پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان؛ موسوی: محدودیت زمانی مانع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از عملی نشدن وعده پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان؛ موسوی: محدودیت زمانی مانع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید