انتظار ادامه ی حمایتهای همه جانبه از امیدهای نفت، تقدیر از امید شریفی نسب

به گزارش بانه مارکت، خبرگزاری خبرنگاران- کاپیتان سابق تیم صنعت نفت آبادان، گفت: انتظار می رود مسئولان باشگاه صنعت نفت حمایت همه جانبه خود از تیم امید صنعت نفت برای کسب موفقیتهای بعدی و پیروزی در لیگ دسته یک را ادامه دهند.

انتظار ادامه ی حمایتهای همه جانبه از امیدهای نفت، تقدیر از امید شریفی نسب

به گزارش خبرگزاری بانه مارکت از آبادان ،عباس هاشمپور؛ اظهار کرد: درخشش تیم امیدهای صنعت نفت در لیگ دسته یک و صعود آنها به مرحله بعد قابل تقدیر است.

وی درباره علت حضورش در آبادان اظهار کرد: روی رفاقتی که با امید شریفی نسب که فوتبال را با هم از سال 70 آغاز کردیم و آقایان بزمه و فریدون جمی که کاپیتان من بود، دوست داشتم در کنار تیم امیدهای صنعت نفت باشم و این حضور چیزی جز علاقه و عشق به تیم آبادان و بچه های نفت نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه کرد: کوشش بازیکنان تیم امید صنعت نفت که منجر به صدرنشینی آنها در گروه خود و رفتن به مرحله بعد بازیهای لیگ دسته یک شد، حاصل کوشش مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، امید شریفی نسب سرمربی و کادر فنی این تیم است که جای قدردانی دارد.

وی توضیح داد: انتظار می رود با ادامه حمایت همه جانبه مسئولان باشگاه از امیدها، زمینه کسب موفقیت آنان در لیگ دسته یک و صعودشان به لیگ برتر فراهم گردد و نفتی ها باز هم افتخار آفرین ظاهر شوند.

انتها پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "انتظار ادامه ی حمایتهای همه جانبه از امیدهای نفت، تقدیر از امید شریفی نسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار ادامه ی حمایتهای همه جانبه از امیدهای نفت، تقدیر از امید شریفی نسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید