العین امشب در اصفهان، مامیچ: با تمام تمرکز می آییم

به گزارش بانه مارکت، سرمربی کروات تیم العین امارات در آستانه سفر امشب تیمش به اصفهان جهت رویارویی با ذوب آهن اصفهان گفت: با تمام تمرکز می آییم.

العین امشب در اصفهان، مامیچ: با تمام تمرکز می آییم

به گزارش بانه مارکت، به نقل از البیان امارات، کاروان تیم فوتبال العین امارات پس از انتها تمرین عصر امروز (شنبه) خود مهیای سفر به ایران و اصفهان می شود.

در این میان زوران مامیچ، سرمربی کروات تیم العین امارات درباره بازی برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما پرونده بازی های لیگ امارات پس از بازی برابر الوصل را بستیم و تمام تمرکز خود را معطوف به اتمسفر آسیایی و آماده سازی جهت رویارویی با تیم ذوب آهن اصفهان کردیم.

مامیچ ادامه داد: ما تمام توجه و افکار خود را متوجه لیگ قهرمانان آسیا کردیم و متعهد به نمایش روح مبارزه در بالاترین سطح هستیم. بنابراین باید تمرکز بیشتری کنیم تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و العین امارات ساعت 20:30 دقیقه دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد. در جدول رده بندی گروه C تیم الاهلی عربستان با 8 امتیاز صدرنشین است و تیم های ذوب آهن اصفهان و العین امارات به ترتیب با امتیازهای 7 و 6 رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم بدون امتیاز بنیادکار ازبکستان هم بدون امتیاز قعرنشین است.

منبع: تسنیم

به "العین امشب در اصفهان، مامیچ: با تمام تمرکز می آییم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العین امشب در اصفهان، مامیچ: با تمام تمرکز می آییم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید