اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کرونایی

به گزارش بانه مارکت، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش برای رفع کمبود تخت بیمارستانی در ایام شیوع کرونا ارائه خدمت می کنند.

اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کرونایی

به گزارش گروه سیاسی بانه مارکت، امیر دریادار دوم محسن مرادی نیا رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش در خصوص اقدامات نیروی دریایی ارتش برای مقابله با بیماری کرونا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش، دو بیمارستان نظامی ولیعصر در استان گیلان و بیمارستان گلستان در استان تهران را به هموطنان مبتلا به کرونا اختصاص داده است.

او اضافه نمود: بیمارستان ولیعصر به صورت کامل برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تحت نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است. این در حالی است که بیمارستان گلستان نداجا در تهران نیز با همان روال و با تعداد 100 تخت بیمارستانی مانند بیمارستان ها و مراکز دولتی به اقشار جامعه خدمت رسانی می کند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: تا به امروز در هر دو بیمارستان ولیعصر و گلستان 260 نفر بستری هستند. همچنین 140 نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در این دو بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید