پیروزی گل گهر با گلزنی مهاجمان بلند قد، طرفدار میزبانش را شکست داد

به گزارش بانه مارکت، در دومین روز از هفدهمین هفته رقابتهای لیگ برتر دو بازی به صورت همزمان و از ساعت 15 در سیرجان و تهران انجام شد که در بازی سیرجان تیم گل گهر پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر میهمانش فجرسپاسی را شکست دهد و طرفدار نیز در بازی جذابی توانست میزبانش پیکان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

پیروزی گل گهر با گلزنی مهاجمان بلند قد، طرفدار میزبانش را شکست داد

در سیرجان شاگردان قلعه نویی با 2 گلی که به وسیله دو مهاجم نوک این تیم مرتضی تبریزی و استنلی کی روش در دقایق 41 و 58 به ثمر رسید هر 3 امتیاز بازی را به حساب خود ریختند تا با 25 امتیاز در رده هفتم قرار بگیرند. فجر سپاسی نیز با همان 13 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

در دیگر بازی که از ساعت 15 در تهران بین دو تیم طرفدار و پیکان به میزبانی پیکان برگزار گردید، با اینکه پیکانی ها زننده اولین گل بازی در دقیقه 29 به وسیله محمد جواد آزاده بودند، اما در نهایت با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود شدند تا دستشان در این بازی از امتیاز کوتاه بماند و همچنان 25 امتیازی در رده ششم باقی بمانند.

برای تیم طرفدار در این بازی داریوش شجاعیان در دقیقه 45 و سید محمد حسینی در دقیقه 89 گلزنی کردند. طرفدار با 3 امتیازی که از این بازی کسب کرد 17 امتیازی شد و در همان جایگاه دوازدهم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی گل گهر با گلزنی مهاجمان بلند قد، طرفدار میزبانش را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی گل گهر با گلزنی مهاجمان بلند قد، طرفدار میزبانش را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید