واکنش شهردار تهران به رتبه نخست شهرداری در فساد

به گزارش بانه مارکت، شهردار تهران در واکنش به رتبه نخست شهرداری در فساد گفت: شفافیت اصلاح فرآیندها و مبارزه سیستمی با فساد را به عنوان بهترین راهبرد بهبود سلامت اداری بدون هیاهو و جدیت دنبال می کنیم.

واکنش شهردار تهران به رتبه نخست شهرداری در فساد

به گزارش گروه اجتماعی بانه مارکت، پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره فساد در شهرداری گفت: پرداختن به پدیده مذموم فساد اداری نباید با غفلت از زحمات و خدمات صادقانه قاطبه خدمتگزاران شریف شهرداری ها همراه گردد.

وی اضافه کرد: از ابتدای این دوره مدیریت شهرداری، شفافیت اصلاح فرآیندها و مبارزه سیستمی با فساد را به عنوان بهترین راهبرد بهبود سلامت اداری بدون هیاهو و جدیت دنبال می کنیم.

به گزارش فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران روز گذشته در صحن علنی شورای شهر گفت: فساد آزاردهنده ترین و مشمئز نماینده ترین صفاتی است که در روبرو با شهرداری شهروندان را آزار می دهد و دیو هفت سر فساد در شهرداری آنچنان در جای جای این سازمان رخنه نموده که متأسفانه در میان همه دستگاه ها هنوز شهرداری در میزان دریافت رشوه و پارتی بازی رتبه اول را دارد.

وی گفت: بعضی از عناصر فاسد فکر می نمایند باید از این نمد برای خود کلاهی ببافند که برای مقابله با این مسأله شناسایی افراد فاسد تشویق افرادی که تخلفات را گزارش می دهند و شفافیت از بهترین راهکارها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش شهردار تهران به رتبه نخست شهرداری در فساد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شهردار تهران به رتبه نخست شهرداری در فساد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید