هنر و تمدن 14 قرن ایران در دوران اسلامی به نمایش در می آئید

به گزارش بانه مارکت، مدیرکل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از نمایش هنر و تمدن 14 قرن ایران در دوران اسلامی همزمان با مراسم افتتاحیه رویداد پایتخت فرهنگی دنیا اسلام اطلاع داد.

هنر و تمدن 14 قرن ایران در دوران اسلامی به نمایش در می آئید

به گزارش گروه اجتماعی بانه مارکت، محمدرضا کارگر با بیان این مطلب گفت: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه با این موضوع در استان خراسان رضوی و بزرگترین نمایشگاه با این ظرفیت در کشور است، تمدن و هنر اسلامی کشور در 14 قرن گذشته، شامل 200 شیء تاریخی و موزه ای از قرون اولیه تا انتها دوران قاجاریه، در قالب یک نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان به معرض نمایش گذاشته می گردد.

کارگر توضیح داد: کوشش می کنیم تا با استفاده از همه توان و ظرفیت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در بهمن ماه همزمان با مراسم افتتاحیه رویداد بزرگ مشهد 2017، آثاری فاخر از دوران اسلامی کشور را در محل موزه بزرگ خراسان به نمایش بگذاریم.

مدیرکل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با فعالیت های گسترده کوشش می گردد در طول سال 2017 اتفاقات فرهنگی بزرگ و در خور صندلی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی دنیا اسلام صورت پذیرد.

منبع: تسنیم

به "هنر و تمدن 14 قرن ایران در دوران اسلامی به نمایش در می آئید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر و تمدن 14 قرن ایران در دوران اسلامی به نمایش در می آئید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید