هدف ما رشد و پیشرفت بازیکنان و معرفی به تیم ملی است

به گزارش بانه مارکت، فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تیم خاتم اردکان گفت: از 10 مرداد تمرینات تیم را شروع کردیم و حدود 4 هفته از آن می گذرد. با توجه به شروع تاریخ تمرینات، میزان آمادگی تیم و بازیکنان حدود 60 درصد است.

هدف ما رشد و پیشرفت بازیکنان و معرفی به تیم ملی است

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در ادامه درباره تورنمنت چهارجانبه آمل افزود: با توجه به هماهنگی های اجرا شده بین دو تیم آمل و خاتم اردکان، پذیرفتیم در این تورنمنت حضور داشته باشیم، هر چند در مقایسه با سه تیم دیگر بُعد مسافت برایمان بسیار زیاد بود. بازیکنان در بازی نخست عملکرد قابل قبولی داشتند و مستحق پیروزی بودیم.

وی در ادامه درباره حضور در تورنمنت دیگر گفت: اگر تیم های دیگر درخواست داشته باشند، بین یک تا سه بازی دیگر علاقه مند هستیم انجام دهیم اما فعلا دعوتی نبوده است.

نفرزاده درباره شرایط تیم و هدفمندی تیمش گفت: زمانی تیم را بستیم که بیشتر تیم ها بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده بودند و ما از بازیکنان باقیمانده نفراتمان را به خدمت گرفتیم. از نظر بودجه در بین 14 تیم مسابقات، تیم دوازدهم هستیم. سه هدف داریم. نخست اینکه تیم خوبی مهیا کنیم تا در رقابت ها بازی های آبرومندانه ای انجام دهیم. دومین هدف ما رشد و پیشرفت بازیکنان است تا حداقل یک تا سه بازیکن به تیم ملی اضافه کنیم و در نهایت نیز بتوانیم در بین 8 تیم برتر مسابقات قرار گیریم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در انتها گفت: از تیم هراز آمل تشکر می کنم که نگذاشتند چراغ والیبال آمل پس از انحلال تیم کاله خاموش شود و همچنین تورنمنت چهارجانبه را پیش از آغاز رقابت ها برپا کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هدف ما رشد و پیشرفت بازیکنان و معرفی به تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما رشد و پیشرفت بازیکنان و معرفی به تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید