نصب تابلو های هشدار مخاطرات جوی در ورودی کوه های شمال تهران

به گزارش بانه مارکت، خبرگزاری خبرنگاران- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتمام پروژه ساخت، جانمایی و نصب تابلو های هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق 2، 1، 5 و 22 اطلاع داد.

نصب تابلو های هشدار مخاطرات جوی در ورودی کوه های شمال تهران

به گزارش خبرگزاری بانه مارکت به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی اضافه نمود: علاوه بر این با توجه به محل قرارگیری این تابلو ها در کنار بعضی رود دره های شاقتصادی تهران می توان هشدار های مربوط به سیلابی شدن رودخانه را نیز در فصول مربوطه منتشر و اطلاع رسانی کرد تا از بروز خسارت های جانی و اقتصادی پیشگیری گردد.

وی با اشاره به حادثه کولاک و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران افزود: گرچه قانون برای شهرداری وظیفه ای را در مورد کوهستان معین نکرده است، اما بنا به دستور اخیر شهردار محترم تهران تابلو های هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان برای اعلام هشدار های لازم نصب شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه این پروژه با برگزاری مراحل قانونی و انتخاب پیمانکاری توانمند انجام شد، گفت: از شهروندان عزیز می خواهیم برای حفظ سلامت و ایمنی خود به پیغام های دائمی این تابلو ها توجه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نصب تابلو های هشدار مخاطرات جوی در ورودی کوه های شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تابلو های هشدار مخاطرات جوی در ورودی کوه های شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید