فلاحت زاده: 6 امتیاز اختلاف پشتوانه خوبی است اما کار استقلال هنوز ادامه دارد

به گزارش بانه مارکت، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که فاصله 6 امتیازی آبی پوشان با پرسپولیس پشتوانه خوبی است ولی هنوز کار برای این تیم تمام نشده و تا روز آخر باید برای قهرمانی کوشش نمایند.

فلاحت زاده: 6 امتیاز اختلاف پشتوانه خوبی است اما کار استقلال هنوز ادامه دارد

فرشاد فلاحت زاده، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بانه مارکت، در مورد تساوی یک -یک استقلال و پرسپولیس در دربی 98 گفت: بازی زیبایی را از هر دو تیم دیدیم و این سری انتظارات مان از دربی برآورده شد. من معتقدم که نسبت به دربی های سال های اخیر واقعا بازی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم فارغ از حساسیت های همیشگی دائما در حال حمله بودند، نکته مهم دیگر بازی حضور تماشاگران بعد از وقفه ای 2 ساله بود که خوشبختانه بازی پرهیجانی را هم طرفداران هر دو تیم دیدند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با تمجید از تعویض های مجیدی در نیمه دوم اعلام کرد: من پیش از آغاز بازی انتظار این را داشتم که ارسلان مطهری از ابتدا بازی کند ولی متاسفانه این بازیکن عملکرد خیلی خوبی نداشت. در نیمه دوم تعویض های مجیدی خیلی خوب بود. حردانی جانشین وریا خسته شده بود و دیدیم که پاس گل هم به ژستدی داد که یکی دیگر از بازیکنان تعویضی بود. به نوعی می توانیم بگوییم که مجیدی نیمه مربیان را برد و استقلال اگر از موقعیت هایش استفاده می کرد می توانست حتی برنده دربی هم باشد.

فلاحت زاده درباره اینکه شاگردان مجیدی توانستند 6 امتیاز اختلاف را حفظ نمایند، مطرح کرد: مسئله مهمی که مجیدی و تیمش باید بدانند این است که آبی پوشان نباید حتی با 6 امتیاز اختلاف با پرسپولیس خودشان را از الان قهرمان بدانند. فوتبال هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و ممکن است تیم های پایین جدول در بازی های آینده برای استقلال دردسر درست نمایند. 6 امتیاز اختلاف پشتوانه خوبی است ولی کار تمام نشده است و بازیکنان و کادرفنی باید تا روز آخر که جام را بالای سر نبردند دست ازتلاش برندارند.

وی درباره شرایط استقلال تا سرانجام لیگ توضیح داد: من امیدوارم استقلال در بازی های به جای مانده فصل هم بتواند شکست ناپذیری اش را حفظ کند چون برای قهرمانی خیلی مهم است که یک تیم نبازد. بایکنان استقلال توانایی های بالایی دارند، اشکالی هم ندارد اگر خیلی ها می گویند استقلال زیبا بازی نمی کند، چون مهم ترین مسئله برای تیم و طرفداران کسب جام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلاحت زاده: 6 امتیاز اختلاف پشتوانه خوبی است اما کار استقلال هنوز ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاحت زاده: 6 امتیاز اختلاف پشتوانه خوبی است اما کار استقلال هنوز ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید