عکس ، آخرین لبخند ستاره این فصل پرسپولیس؟ ، خاتمه قرارداد با سرخ ها و تصمیم مهم باشگاه

به گزارش بانه مارکت، یکی از ستاره های این فصل پرسپولیس قراردادش در انتها فصل با این تیم به انتها می رسد.

عکس ، آخرین لبخند ستاره این فصل پرسپولیس؟ ، خاتمه قرارداد با سرخ ها و تصمیم مهم باشگاه

به گزارش بانه مارکت تیم پرسپولیس در حالی ملاقات نیمه نهایی جام حذفی را برگزار خواهد نمود که شکست در این بازی، آخرین ملاقات فصل سرخپوشان را رقم خواهد زد. اما به هر حال در این ملاقات با بازی فینال، پرسپولیس تنها 180 دقیقه تا انتها فصل فاصله دارد و پس از آن پای به دوره حساس برآورد جابجاییی خواهد گذاشت.

سعید صادقی و میلاد سرلک دو بازیکن فیکس پرسپولیس، نفراتی هستند که در انتها فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید. صادقی که این فصل در جمع قرمزها حضور داشت، 6 گل به ثمر رساند و به خصوص در 8 بازی سال جاری، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.

صادقی سه پاس گل نیز داده تا در مجموع روی 9 گل سرخپوشان اثر بگذارد و در اولین فصل بازی، قهرمانی را هم به دست آورد. نکته جالب اینکه در جابجایی تابستانی ابتدا صادقی بیان کرد که قرارداد به مدت دو سال اعتبار دارد اما باشگاه پرسپولیس زمان قرارداد او را یک ساله بیان کرد.

حالا باید دید آیا پرسپولیس پیروز خواهد شد قرارداد او را تمدید کند یا خیر؟ البته باتوجه به شرایط مطلوب پرسپولیس، احتمالا صادقی و سایر بازیکنان تمایل به پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده را خواهند داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، آخرین لبخند ستاره این فصل پرسپولیس؟ ، خاتمه قرارداد با سرخ ها و تصمیم مهم باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، آخرین لبخند ستاره این فصل پرسپولیس؟ ، خاتمه قرارداد با سرخ ها و تصمیم مهم باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید