صفحه کلید جادویی اپل در راه است

به گزارش بانه مارکت، ثبت اختراع تازه اپل، صفحه کلید جادویی را با یک مک داخلی تصور می نماید، این اطلاعات از خلال یک طرح تازه به وسیله USPTO (اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده) منتشر شده است.

صفحه کلید جادویی اپل در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، این طرح، برای یک دستگاه صفحه کلید اپل است که اساساً یک رایانه قابل حمل مک است.

این حق اختراع شرح می دهد که این یک کامپیوتر در یک دستگاه ورودی است، که اگر در محفظه صفحه کلید جادویی قرار گرفته باشد، اساسا یک مک مینی است. در حق ثبت اختراع آمده است: تقاضای شدید برای دستگاه های محاسباتی قابل حمل که عملکرد بالایی نیز ارائه می دهند، باعث کوچک سازی و کاهش مقدار اجزای محاسباتی شدا، که زمانی در ابعادی بزرگ برای تأمین انرژی و راه اندازی دستگاه ها استفاده می شدند.

صفحه کلید، شامل تمام اجزا می گردد، به طوری که کاربر فقط باید آن را به یک نمایشگر متصل کند. علاوه بر اشاره به استفاده از مواد رسانای گرما برای دفع گرمای فراوری شده به وسیله چنین دستگاهی، این طرح می گوید که یک کامپیوتر قابل حمل در یک صفحه کلید حتی می تواند تا گردد تا آن را حتی فشرده تر کند.

منبع: انتخاب

به "صفحه کلید جادویی اپل در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه کلید جادویی اپل در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید