درگذشت پیشکسوت فوتبال استان فارس

به گزارش بانه مارکت، پیکر زنده یاد عبدالمجید فهندژ سعدی پیشکسوت و رییس سابق هیات فوتبال فارس روز سه شنبه تا آرامگاه ابدی همراهی و به خاک سپرده شد.

درگذشت پیشکسوت فوتبال استان فارس

به گزارش ایرنا، فهندژ سعدی روز دوشنبه هفدهم شهریورماه پس از ماه ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری قلبی جان را به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه ورزش و جوانان فارس را به سوگ نشاند.

این پیشکسوت فوتبال سال ها در خدمت به ورزش فوتبال از هیچ کوششی دریغ نکرد ، پیکر مرحوم فهندژ سعدی روز سه شنبه در میان حُزن اندوه جامعه ورزش در دارالرحمه شهرک سعدی شیراز برای همیشه در خاک آرام گرفت .

زنده یاد مجید فهندژ سعدی که 65 سال سن داشت سال ها به عنوان خبرنگار مجله کیهان ورزشی فعالیت می کرد.

مدیرعامل انجمن پیشکسوتان ورزش فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دست دادن این پیشکسوت که عضو هیات مدیره انجمن بود را بسیار درد ناک دانست و گفت: مرحوم فهندژ سعدی همیشه یار و یاور ورزش فارس بود .

منصور سپهری ادامه داد : شادروان فهندژ سعدی از اخلاق بسیار خوبی بر خوردار و همیشه به نیازمندان کمک می کرد و در امر خیر پیشگام بود ضمن اینکه در برگزاری مراسم و اعیاد مذهبی نیز پیشقدم بود .

وی اضافه کرد: این پیشکسوت ورزش ، طی سال ها خدمت در فوتبال کار های بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت و نقش سازنده ای در پویایی جوانان علاقه مند به فوتبال ایفا کرد ضمن اینکه از داوران خوب این استان در امر قضاوت بود .

سپهری ضمن گفتن تسلیت به جامعه ورزش فارس تاکید کرد: مجالس نکوداشت این زنده یاد به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

منبع: عصر ایران

به "درگذشت پیشکسوت فوتبال استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت پیشکسوت فوتبال استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید