حمله تند بایدن به ترامپ: او فاسدترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکاست

به گزارش بانه مارکت، خبرنگاران : نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، دونالد ترامپ را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ مدرن این کشور دانست.

حمله تند بایدن به ترامپ: او فاسدترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکاست

به گزارش بانه مارکت به نقل از فارس، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا در پیغامی در توئیتر دونالد ترامپ را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ مدرن این کشور دانست.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: دونالد ترامپ فاسد ترین رئیس جمهور تاریخ مدرن است. دونالد ترامپ نژادپرست ترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکاست. دونالد ترامپ بدترین عملکرد ریاست جمهوری را در تاریخ مدرن آمریکا دارد. چرا ما باید 4 سال دیگر به وی زمان بدهیم؟

بایدن روز دوشنبه در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت اوهایو نیز گفته بود: تا یک روز دیگر ما می توانیم به این ریاست جمهوری که باعث تفرقه این ملت شد، سرانجام دهیم.

وی در ادامه گفت: فردا ما می توانیم به ریاست جمهوری سرانجام می دهیم که در حفاظت از این ملت بازنده شد. فردا ما می توانیم به ریاست جمهوری سرانجام دهیم که بر شعله های تنفر در سراسر کشور دمید.

بایدن یکشنبه شب نیز در پیغام توئیتری نوشت: من به شما این را قول می دهم که به هرج و مرج ترامپ سرانجام داده و این بحران را سرانجام بخشم.

منبع: اقتصادنیوز

به "حمله تند بایدن به ترامپ: او فاسدترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند بایدن به ترامپ: او فاسدترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید