آیا ترامپ از قدرت استعفا می دهد؟

به گزارش بانه مارکت، تهران (پانا) - در پی ابتلای رئیس جمهوری آمریکا به کرونا احتمال کناره گیری وی از قدرت و جانشینی معاونش مایک پنس وجود دارد.

آیا ترامپ از قدرت استعفا می دهد؟

به گزارش جماران از رویترز، یک وزیر دولت انگلیس بیان کرد که دولت کشورش برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به کرونا مبتلا شده است آرزوی شفای عاجل می نماید.این وزیر انگلیسی اشاره نمود که واشنگتن پروتوکلی معین برای جانشنی ترامپ در صورت لزوم دارد.

رابرت جنریک وزیر مسکن انگلیس امروز آدینه به شبکه اسکای نیوز گفت:همه ما می خواهیم که برترین آرزوهای خود را برای ترامپ و بانوی اول و خانواده ترامپ بکنیم و برای آنها شفای عاجل را آرزو داریم.

وی اضافه نمود: درباره خودمان می دانیم چه رخ می دهد، زمانی که بوریس جانسون نخست وزیر بیان کرد که وی به کرونا مبتلا شده است، سیاست را کنار گذاشت.همه می خواهیم که ترامپ و همسرش را ببینیم که بهتر می شوند.

وزیر مسکن انگلیس در ادامه گفت که ایالات متحده آمریکا پروتوکل واضحی دارد که در صورت لزوم به موجب آن معاون رئیس جمهور آمریکا(مایک پنس) اداره امور کشور را به عهده می گیرد.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا امروز آدینه بیان کرد که وی و ملانیا ترامپ همسرش به کرونا مبتلا شدند.

ترامپ در توئیتی نوشت که آزمایش کرونای وی و همسرش مثبت شده است.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-19 بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما فرایند قرنطینه و بهبودی را فوراً شروع می کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بامداد آدینه بیان کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است.

وی پنجشنبه شب اعلام نموده بود که در پی ابتلای یکی از دستیارانش به بیماری کووید 19 به همراه همسرش تست کرونا داده و خود را قرنطینه می نماید. اما با این حال ساعت یک صبح آدینه به وقت واشنگتن در صفحه توئیترش نوشت: نتیجه تست بانوی اول و من امشب مثبت اعلام شد. ما فرایند قرنطینه و بهبودمان را فورا شروع خواهیم کرد. ما با یکدیگر این را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

پزشک کاخ سفید لحظاتی بعد از انتشار این توئیت دونالد ترامپ بیان کرد که حال عمومی رئیس جمهوری آمریکا خوب است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آیا ترامپ از قدرت استعفا می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ترامپ از قدرت استعفا می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید