9 فوتی حاصل تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل

به گزارش بانه مارکت، خبرنگاران/اردبیل aدر 24 ساعت گذشته با فوت 9 شهفرایند اردبیلی و بستری 84 نفر دیگر فرایند صعودی را در آمار ابتلایان به کووید - 19 شاهد بودیم.

9 فوتی حاصل تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 23آبان با اعلام این خبر اظهار کرد: بحران کرونا در اردبیل رو به رجحان است و ما هر روز با افزایش شمار بیشتری از مبتلایان و فوتی ها روبرو هستیم.

شهرام حبیب زاده اظهار داشت: فوت 9 نفر از شهفرایندان اردبیلی نشان از تاخت و تاز بی رحمانه این ویروس در اردبیل است که با نزدیک شدن به فصل سرما این فرایند تشدید می گردد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در قطع زنجیره شیوع نقش اساسی را بازی می نمایند، گفت: در شبانه روز گذشته همچنین شاهد بستری 84 نفر و ترخیص 69 نفر از مراکز درمانی بودیم که پیشی دریافت تعداد بستری ها اوضاع بحرانی در اردبیل را به نمایش گذاشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری شدن 69 نفر در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی اطلاع داد و بیان نمود: در حال حاضر 452 نفر از مبتلایان به کووید - 19 در بیمارستان های اردبیل بستری هستند.

حبیب زاده شرایط مشگین شهر و قرمز را سیاه، بیله سوار نیر و سرعین را نارنجی و خلخال و پارس آباد را قرمز توصیف کرد و گفت: در حال حاضر تمام شهرهای استان در شرایط بحرانی به سر می برند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "9 فوتی حاصل تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 فوتی حاصل تاخت و تاز بی رحمانه کرونا در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید