سرانجام نیمه اول؛ پرسپولیس یک ، استقلال صفر

به گزارش بانه مارکت، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز پنجشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس انتها یافت. علی نعمتی (40) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

سرانجام نیمه اول؛ پرسپولیس یک ، استقلال صفر

در این بازی که از ساعت 17:30 شروع شد، ابتدا این تیم استقلال بود که موقعیت های گلزنی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و هجومی ظاهر شد.

موقعیت های حساس

اولین موقعیت بازی با پاس بلند حسین زاده و فرار ارسلان مطهری، خلق شد که شوت مطهری به وسیله گوهری به طور ناقص دفع شد و در ادامه یامگا روی توپ تاثیر گذاشت که به گل تبدیل نشد. در این صحنه برخوردی میان این بازیکن خارجی و گوهری شکل گرفت که مجیدی برخلاف داور مسابقه، اعتقاد به پنالتی داشت.

در دقیقه 10، کوین یامگا باز هم در متن حمله آبی ها بود که پاس در عرض او سریعتر از بازیکنان هر دو تیم بود و از محوطه جریمه پرسپولیس دور شد. باز هم شوت دیگری از سوی یامگاه در دقیقه 14 به سمت دروازه گوهری روانه شد که با دخالت بازیکنان پرسپولیس به کرنر رفت و ثمری نداشت.

در دقیقه 21 نخستین موقعیت جدی پرسپولیس خلق شد که ضربه رضا اسدی از مقابل محوطه شش قدم، ارتفاع گرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 24، ضربه ایستگاهی وریا غفوری در دو ضرب به وسیله گوهری دفع شد و ضربه سر جعفر سلمانی در راستا دروازه به بازیکن خودی خورد و به اوت رفت. در دقیقه 30 موقعیت دیگری برای استقلال خلق شد که ضربه ارسلان مطهری از مقابل محوطه جریمه کم جان بود و در دو مرحله به وسیله گوهری مهار شد.

در دقیقه 32، ضربه احسان پهلوان از داخل محوطه جریمه به وسیله حسینی دفع شد و مقابل پای تمیروف افتاد اما ضربه بد این بازیکن ازبک، در داخل چارچوب نبود و استقلالی ها توپ را دفع کردند. در دقیقه 35 بازی هم تیمروف در موقعیت گلزنی نهاده شد که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه حسینی بیرون رفت.

در دقیقه 38، ارسلان مطهری صاحب خطرناک ترین موقعیت استقلال شد که ضربه او از مقابل محوطه جریمه، با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل: در دقیقه 40، سانتر رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه علی نعمتی وارد دروازه حسینی شد وپرسپولیس با یک گل از رقیب خود پیش افتاد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی (کارت زرد)، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و شرزود تمیروف (کارت زرد).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

منبع: فرارو

به "سرانجام نیمه اول؛ پرسپولیس یک ، استقلال صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نیمه اول؛ پرسپولیس یک ، استقلال صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید