هرگونه علائم تنفسی به معنای کروناست

به گزارش بانه مارکت، رمضانی گفت: با توجه به اینکه روزانه تست 25 هزار نفر به کرونا مثبت می گردد ما هر کسی را که علائم تنفسی داشته باشد مبتلا به کرونا می دانیم.

هرگونه علائم تنفسی به معنای کروناست

به گزارش گروه اجتماعی بانه مارکت، دکتر رمضانی، استاد بیماری های عفونی و مدیرگروه تحقیقات بالینی انستیتو پاستور ایران و نائب رئیس انجمن حمایت از بیماران عفونی با برنامه صبح و مصاحبه درمورد شرایط کرونا در کشور مصاحبه تلفنی کرد.

رمضانی با بیان اینکه موج چهارم کرونا کاملاً قابل پیش بینی بود، گفت: اگر فرض کنیم که هیچ راه درمانی هم وجود ندارد، اما راه های انتقال و چگونگی محافظت از خود در برابر این بیماری و عواقب ابتلا به این بیماری معین است.

وی با انتقاد از کوتاهی ها نسبت به مقابله با این بیماری در بازگشایی اماکن مختلف و حذف کامل محدودیت ها گفت: مردم فکر کردند که کاهش محدودیت ها به معنای کم شدن بیماری است.

مدیرگروه تحقیقات بالینی انستیتو پاستور ایران تأکید کرد: مردم بدون توجه به سیاست های کاهش یا افزایش محدودیت ها مراقب سلامتی خود و دیگران باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

رمضانی با بیان اینکه برگزاری دورهمی های خانوادگی منجر به ابتلای افراد سالمند خانواده ها شده است، گفت: اکثریت افراد سالمند و پدر ها و مادر ها به این بیماری مبتلا شده اند و این نتیجه دورهمی ها، دید و بازدید های نوروزی، عدم رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و حضور در رستورانهاست.

نائب رئیس انجمن حمایت از بیماران عفونی اظهارکرد: بیشترین مرگ و میر های ناشی از کرونا در حال حاضر مربوط به قبل از ایام عید و هفته آخر مانده به عید است.

رمضانی اظهار کرد: با توجه به اینکه روزانه تست 25 هزار نفر به کرونا مثبت می گردد ما هر کسی را که علائم تنفسی داشته باشد مبتلا می دانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هرگونه علائم تنفسی به معنای کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه علائم تنفسی به معنای کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید