محمودزاده: زمان جابجایی بعد از اعلام تقویم لیگ بیستم، معین می گردد

به گزارش بانه مارکت، مدیر جابجایی سازمان لیگ فوتبال گفت: باید زمان جابجایی را طوری مشخص کنیم که در چند هفته ابتدایی لیگ بیستم، پنجره باشگاه ها باز باشد.

محمودزاده: زمان جابجایی بعد از اعلام تقویم لیگ بیستم، معین می گردد

به گزارش گروه ورزشی بانه مارکت، فریبرز محمودزاده در جمع بانه مارکت درباره جلسه ای که امروز (دوشنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار گردید، گفت: این دومین جلسه ای است که بر اساس پیشنهادات فیفا در مورد نرم افزار و شبکه جابجایی مطرح شده بود، تشکیل شد. در این مکانیسم هر باشگاهی اطلاعات خود را ثبت می نماید و این کار برای موضوعاتی مثل حق رشد مفید است. ما نرم افزار ملی خود در این مورد را به فیفا معرفی کردیم و باید به این نهاد متصل گردد.

وی در مورد حق رشد باشگاه ها، اضافه نمود: مکانیسم حق رشد مشمول سن نمی گردد و بازیکنانی مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در هر سنی و در هر تیمی که باشند، باشگاه پرورش دهنده آن ها می تواند حق رشد خود را دریافت کند؛ بنابراین در آینده شاهد درآمد های چشمگیر باشگاه های ایرانی به وسیله حق رشد باشند به شرطی که به درستی در نرم افزار ثبت گردد.

مدیر جابجایی سازمان لیگ فوتبال پیرامون پیشنهادات ارائه شده از سوی فیفا، گفت: فیفا به دلیل شرایط خاص کرونا پیشنهادی داده که یک بازیکن می تواند در طول فصل، سه بار تیم عوض کند که سازمان لیگ این پیشنهاد را آنالیز می نماید.

محمودزاده در خاتمه در مورد زمان جابجایی فصل بعد، اعلام کرد: زمانی که تقویم لیگ بیستم اعلام گردد، بعد از آن موقع جابجایی را اعلام می کنیم. باید این بازه را در زمانی مشخص کنیم که تا هفته سوم لیگ بیستم، پنجره جابجایی باز باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمودزاده: زمان جابجایی بعد از اعلام تقویم لیگ بیستم، معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: زمان جابجایی بعد از اعلام تقویم لیگ بیستم، معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید