محمد دانشگر بالاخره با کاروان استقلال به عربستان می رود یا خیر؟ خبرنگاران

به گزارش بانه مارکت، کادرفنی آبی ها و در راس آنها مجیدی تصمیم گرفته است تا لحظه آخر دانشگر را از حضور در تمرینات و اردوهای تیم محروم کند تا به این ترتیب او به این شکل متنبه شود.

محمد دانشگر بالاخره با کاروان استقلال به عربستان می رود یا خیر؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی بانه مارکت، طبق قوانین تا روز 19فروردین ماه تیم های شرکت کننده این فرصت را دارند تا 8نفر را در لیست خود اضافه، کم یا جابه جا کنند. بر همین اساس لیست استقلال نیز فعلا جای خالی دارد و اگر نظر کادرفنی بر اضافه کردن بازیکنی باشد، آبی ها ظرفیت لازم را خواهند داشت. این درحالی است که تا لحظه تنطیم این گزارش، محمد دانشگر مدافع جنجالی استقلال که در دیدار این تیم مقابل پیکان از سری رقابت های جام حذفی که اواخر سال گذشته برگزار شد به خاطر برخی حاشیه سازی ها دراختیار باشگاه قرار گرفت فعلا در لیست تیم برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و بنا به تصمیم مجیدی، این بازیکن در روزهای آینده می تواند به لیست آسیایی استقلال اضافه شود.

فرهاد مجیدی از لحاظ فنی به این بازیکن اعتقاد خاصی دارد و این درحالی است که اگر غیر از این بود در همان پنجره نقل وانتقالات زمستانی، باشگاه استقلال رضایتنامه این بازیکن را برای پیوستن به تیمی دیگر صادر می کرد اما کادرفنی آبی ها و در راس آنها مجیدی تصمیم گرفته است تا لحظه آخر دانشگر را از حضور در تمرینات و اردوهای تیم محروم کند تا به این ترتیب او به این شکل متنبه شود، البته طبق اطلاعات دریافتی این بازیکن به صورت انفرادی تمرینات ویژه ای را روزانه برگزار می کند تا فرم بدنی و آمادگی مطلوب خود را درصورت بازگشت به اردوی آبی پوشان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمد دانشگر بالاخره با کاروان استقلال به عربستان می رود یا خیر؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد دانشگر بالاخره با کاروان استقلال به عربستان می رود یا خیر؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید