مجرد های 25 ساله هم می توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند

به گزارش بانه مارکت، محمود محمودزاده اظهار کرد: درخصوص امکان ثبت نام افراد مجرد می بایست مطالعات و آنالیز های حقوقی صورت گیرد که این مطالعات انجام شد. از طرفی ضروری است کسانی که این واحد ها به آن ها اختصاص می یابد موقع تحویل، متاهل شده باشند.

مجرد های 25 ساله هم می توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: آنالیز جوانب موضوع ثبت نام مجرد ها در نهضت ملی مسکن از نظر بار حقوقی زمان بُرد که به نتیجه رسیده و اخیرا پیشنهاد را به مهندس قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ ارایه کردیم. منتظر تایید آقای وزیر هستیم که احتمالا در هفته جاری نتیجه به ما اعلام خواهد شد و اقدامات لازم برای بارگذاری و ایجاد امکان ثبت نام افراد مجرد انجام می گردد.

پرداخت مابه التفاوت قیمت واحد ها در صورت عدم تاهل

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح اولیه پیشنهاد شده تمامی افراد مجرد بالای 25 سال بتوانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند، گفت: این افراد باید تا زمان تحویل واحد ها متاهل شده باشند. در غیر این صورت بر اساس قیمت روز، مابه التفاوت را پرداخت خواهند کرد و واحد ها را تحویل می گیرند.

محمودزاده تاکید نمود: البته این پیشنهاد منوط به تایید آقای وزیر است و ممکن است تغییراتی پیدا کند. درخصوص معین حداقل سن 25 سال، این موضوع را مدنظر قرار دادیم که شرایط زندگی و ازدواج فراهم باشد؛ چرا که ما باید جامعه مخاطب را ببینیم. اگر در آینده شرایط متفاوت گردد ممکن است با توجه به حجم تقاضا شرط سنی به طور کلی برداشته گردد. فعلا ترجیح می دهیم از این مقطع سنی شروع کنیم.

مهلت ثبت نام 15 دی ماه تمام می گردد و تمدید نخواهد شد

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تمدید زمان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، گفت: مهلت ثبت نام تا روز 15 دی ماه معین شده و احتمالا تمدید نخواهد شد، اما درخصوص مجرد ها یک فرآیند نو ثبت نام شروع می گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به ثبت نام بیش از 2 میلیون و 270 هزار نفر در مرحله اول ثبت نام طرح جهش فراوری و تامین مسکن، باید مقطعی را برای جمع بندی شرایط متقاضیان در نظر بگیریم تا بتوانیم واجدین شرایط نهایی را معین و به پروژه ها معرفی کنیم. این بدان مفهوم نیست که در آینده سامانه باز نخواهد شد بلکه همچون طرح اقدام ملی که چندین مرحله ثبت نام داشتیم در طرح نهضت ملی مسکن نیز اگر تقاضا وجود داشته باشد سعی می کنیم با تامین زمین در شهر هایی که تقاضا هست مراحل بعدی ثبت نام را انجام دهیم.

منبع: فرارو

به "مجرد های 25 ساله هم می توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجرد های 25 ساله هم می توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید