درخواست جالب اسپانیول از لالیگا: لطفاً ما را به دسته دوم نفرستید!

به گزارش بانه مارکت، مسئولان باشگاه اسپانیول از مقامقات لیگ فوتبال اسپانیا درخواست کرده اند که سقوط آنها به دسته دوم را ملغی اعلام کنند.

درخواست جالب اسپانیول از لالیگا: لطفاً ما را به دسته دوم نفرستید!

به گزارش بانه مارکت و به نقل از نشریه اسپورت، اسپانیول، یکی از سه تیمی که در فصل اخیر از لالیگا به دسته دوم فوتبال اسپانیا سقوط کردند، از سازمان لیگ این کشور خواسته که به خاطر شرایط خاصی که در این فصل بعد از شیوع کرونا به وجود آمد رعایت حال این تیم و دو تیم سقوط کننده دیگر را کرده و هیچ یک از آنها را به به دسته دوم نفرستند.

این باشگاه در بیانیه ای بلند بالا از سازمان لیگ درخواست کرده که سقوط تیم های قعر جدول در دو دسته بالای فوتبال اسپانیا به سبک تورنمنت هایی که مستقیماً زیر نظر فدراسیون فوتبال این کشور اداره می شوند، ملغی شود.

این باشگاه با یادآوری تلاش تمامی باشگاه های اسپانیا به سازمان لیگ برای از سرگرفته شدن مسابقات و از دست نرفتن درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی، خواسته با توجه به اینکه بحران کرونا به شیوه ای غیرمنصفانه گریبان این تیم را گرفته، در حق آبی و سفیدپوشان ایالت کاتالونیا ارفاق شود.

اسپانیول اولین تیم لالیگایی است که چنین درخواستی از سازمان لیگ اسپانیا کرده اما پیش از آن، تیم هایی در دسته دوم فوتبال این کشور نیز درخواست هایی مشابه داشته اند.

رقیب همشهری بارسلونا، امسال برای اولین بار از دهه 90، از لالیگا سقوط کردد به عنوان قعرنشین به دسته دوم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست جالب اسپانیول از لالیگا: لطفاً ما را به دسته دوم نفرستید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جالب اسپانیول از لالیگا: لطفاً ما را به دسته دوم نفرستید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید