دربرگیری ابر های بی باران در آسمان استان همدان

به گزارش بانه مارکت، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: ابر های محلی بی باران براثر افزایش رطوبت در هوای استان نفوذ نموده و آسمان را فرا می گیرد.

دربرگیری ابر های بی باران در آسمان استان همدان

به گزارش خبرنگار از ،محمد حسن باقری شکیب, کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

او با اشاره به اینکه آسمان بیشتر نقاط استان همدان در روز های آینده صاف پیش بینی می گردد، گفت: هوای بیشتر منطقه ها استان از 2 روز آینده به طور محسوسی گرم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه ابرناکی هوا مانع افزایش بیش از حد دما در استان می گردد، گفت: از روز دوشنبه مقدار ابرناکی هوا در آسمان استان کاهش یافته و دمای روزانه هوا افزایش می یابد.

باقری شکیب گفت: اسدآباد با 37 درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان با 14 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در 24 ساعت گذشته بودند.

او اضافه کرد: بیشینه دمای هوای شهر همدان هم در این مدت 35 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دربرگیری ابر های بی باران در آسمان استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربرگیری ابر های بی باران در آسمان استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید