خبرنگاران پزشک تیم فولاد: تست کرونای تمام بازیکنان و کادر فنی تیم منفی شد

به گزارش بانه مارکت، اهواز - خبرنگاران - پزشک تیم فولاد خوزستان گفت: تست کرونای هیچ کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم مثبت نشده و بازیکنان با خیال راحت مشغول تمرین کردن هستند.

خبرنگاران پزشک تیم فولاد: تست کرونای تمام بازیکنان و کادر فنی تیم منفی شد

اکبر مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بانه مارکت گفت: طبق اعلام آزمایشگاه تنها تست یکی از اعضای اجرایی تیم مثبت بوده که وی 13 روز است در قرنطینه کامل به سر می برد و پس از سرانجام 14 روز دوباره از او تست گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام اعضای تیم تا به امروز سه مرتبه آزمایش PCR داده اند گفت: پاسخ تست های مرحله سوم را به سازمان لیگ ارسال کرده ایم که تست تمامی بازیکنان و مربیان تیم منفی اعلام شده است.

پزشک تیم فولاد خوزستان اضافه کرد: در تلاش هستیم که تمام پروتکل های بهداشتی اعلام شده را در تمرینات و هتل اجرایی کنیم، تمامی اعضای تیم همکاری خوبی در جهت انجام این پروتکل داشته اند که لازم است از آن ها قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: در هتل محل استقرارمان در هر اتاق تنها یک نفر بازیکن واقع شده است که هزینه بسیاری برای باشگاه دارد از طرفی 2 اتوبوس به صورت 24 ساعته اجاره کردیم و به صورت مداوم آنها را ضدعفونی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه دریافت تست های متعدد برای تیم ها خسته کننده است گفت:با این وجود ما طبق پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا قبل از هر بازی تست از بازیکنان خواهیم گرفت.

به گزارش بانه مارکت شاگردان جواد نکونام برای آمادگی هرچه بیشتر از روز چهارشنبه 31 اردیبهشت اردوی خود را در تهران برپا کرده اند تا با قدرت بیشتر در ادامه مسابقات لیگ برتر حاضر شوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پزشک تیم فولاد: تست کرونای تمام بازیکنان و کادر فنی تیم منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پزشک تیم فولاد: تست کرونای تمام بازیکنان و کادر فنی تیم منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید