خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی نانوایی های مازندران زیر ذره بین 400 بازرس

به گزارش بانه مارکت، ساری - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران گفت: 400 بازرس روزانه از واحدهای نانوایی استان بازدید می نمایند و نکات بهداشتی فردی و اجتماعی مورد احتیاج را به نانواها آموزش می دهند.

خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی نانوایی های مازندران زیر ذره بین 400 بازرس

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه ای که به منظور مقابله با ویروس کرونا در واحدهای نانوایی برگزار گردید، اضافه نمود: بسیار ضروریست کارگران از سلامتی خود و رعایت موارد بهداشتی اطمینان حاصل کرده و چنانچه علائمی از بیماری را داشتند در نانوایی ها حضور پیدا نکنند.

وی اضافه نمود: نانوایی ها باید از ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی جلوگیری کرده و باتوجه به اینکه پول نقد از مهمترین ابزار انتقال این ویروس است از دریافت آن اجتناب کرده و از کارت خوان استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور مالی مازندران با بیان این نکته که ماسک برای کارکنان نانوایی ها لازم است اضافه نمود : تجهیزات نانوایی و سطوحی که نان بر روی آن قرار میگیرد به صورت روزانه و قبل از آغاز به کار ضدعفونی و گند زدایی گردد و حداقل یکبار در روز لباس کار خود را تعویض کنند.

وی از ادارات صنعت، معدن و تجارت، غله و خدمات بازرگانی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه خبازان خواست با توجه به اینکه ویروس کرونا قابلیت انتشار بسیار بالایی دارد و حفظ امنیت سلامت مردم شریف استان در اولویت قرار گرفته است ضمن نظارت جدی و مستمر بر نانوایی ها، با نانوایانی که اصول بهداشتی را رعایت نمیکنند برخورد قانونی لازم صوت گرفته و با تهیه و نصب بنر و یا چاپ بروشور اطلاعات کافی در این زمینه را به مردم شریف استان ارایه کنند.

خیریانپور گفت: در سطح استان مازندران حدود 4900 واحد نانوایی به مردم خدمات ارایه می دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی نانوایی های مازندران زیر ذره بین 400 بازرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی نانوایی های مازندران زیر ذره بین 400 بازرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید