جبران زیان تعطیلی مراکز ترک اعتیاد اسدآباد

به گزارش بانه مارکت، خبرنگاران/همدان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از پرداخت 140 میلیون ریال جبران زیان تعطیلی به مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد این شهرستان اطلاع داد.

جبران زیان تعطیلی مراکز ترک اعتیاد اسدآباد

معصومه نانکلی در گفت وگو با بانه مارکت، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای چهار مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد بوده که به منظور پیشگیری از انتشار کروناویروس این مراکز، بعد از ترخیص بیماران قبلی خود از پذیرش بیمار جدید خودداری کردند.

وی اضافه کرد: به منظور جبران زیان تعطیلی 140 میلیون ریال به این مراکز پرداخت شد که این میزان پرداخت جبران زیان به ازای هر مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت 35 میلیون ریال بوده است.

نانکلی با بیان اینکه این مراکز اقامتی میان مدت فعال در شهرستان بعد از ترخیص بیماران قبلی خود و عدم پذیرش بیمار جدید اقدام به گندزدایی و ضد عفونی مراکز خود کردند، گفت: برای هزینه تهیه لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده نیز به این مراکز تحت نظارت 280 میلیون ریال به ازای هر مرکز هفت میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به گندزدایی کلیه کمپ ها، مجتمع های توانبخشی، کلینک مددکاری و مرکز توانبخشی در راستای پیشگیری از انتشار کروناویروس در مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان توضیح داد: بیش از 30 بسته لوازم بهداشتی بین مددجویان آسیب پذیر توسط پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان توزیع شد.

نانکلی، آموزش شستشوی دست به توان خواستار توسط مرکز توانبخشی ابن سینا، برگزاری نقاشی با موضوع در خانه بمانیم توسط بچه ها مهدهای کودک تحت نظارت در دوران تعطیلی و قرنطینه، برگزاری نقاشی و پیغام بچه ها مهدهای کودک تحت نظارت با موضوع سیزده به در در خانه بمانیم، نصب بروشور و پیغام های مراقبتی برای پیشگیری از کروناویروس برای عموم مردم را از اقدامات صورت گرفته بهزیستی شهرستان در دوره شیوع کرونا برشمرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جبران زیان تعطیلی مراکز ترک اعتیاد اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران زیان تعطیلی مراکز ترک اعتیاد اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید