برترین مدل کمد دیواری برای خانه شما

به گزارش بانه مارکت، کمدهای دیواری نقش مهمی در دکوراسیون ایفا می نمایند و می توانند بر جذابیت دکوراسیون داخلی شما بیفزایند.

برترین مدل کمد دیواری برای خانه شما

کمد دیواری یکی از وسایل مهم و ضروری و بسیار کاربردی برای خانه است، فضای خانه را از شلوغ شدن و به هم ریختگی بیرون می آورد و برروی دیوار اتاق و حتی سالن پذیرایی قابل نصب است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی انواع کمد دیواری در منزل می پردازیم.

انواع کمد دیواری در منزل

انواع کمد دیواری شامل مدل کمدهای ریلی، کمدهای دیواری ام دی اف، کمد های کلاس و کمد های آینه دار می باشد. که در ادامه طرح های مختلف کمد دیواری و نکات مهم در انتخاب آن را مشاهده خواهید کرد.

کمد دیواری ام دی اف

کمددیواری بر روی دیوار نصب می گردد و میزان زیادی از فضای اتاق و منزل شما را می گیرد. در نتیجه باید در انتخاب نوع و مدل کمد، طرح و رنگ آن دقت کنید و حساسیت لازم را به خرج دهید. شما با دقت مناسب در انتخاب کمد می توانید یک فضای مناسب برای ذخیره کردن وسایل منزل و اتاق خود به وجود آورده و نمای بسیار شیکی به دکوراسیون خود بدهید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این 5 رنگ هرگز مناسب خانه شما نیست! سر بزنید.

کمد دیواری ریلی از انواع کمد دیواری در منزل

ریلی بودن یکی از ویژگی های مهم این کمدها است. علاوه بر درب، خود کمد نیز می تواند به صورت یک مجموعه کامل، ریلی باشد. کمد ریلی را می توان برای قسمت های مختلف خانه اعم از راهرو و زیرپله یا آشپزخانه استفاده کرد و برترین کارایی را از این کمدها به دست آورد. یکی دیگر از کاربردهای خوب این کمد دیواری ها در منازل و آپارتمان های کوچک است که دارای فضای کمی هستند. کمدهای ریکی به علت این که فضایی برای باز شدن درب ها احتیاج ندارند برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

کمدهای دیواری کشویی با آینه

  • این کمد دارای درب های کشویی بوده که با آینه تزیین شده است.
  • استفاده از این آینه ها، اتاق و فضای خانه شما را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهد.
  • به علت زیبایی خاصی که دارند، در راهرو نیز استفاده می شوند. زیرا که وجود آینه آن ها را از حالت کمدی صرف خارج نموده است.
  • استفاده از آینه و چوب به صورت ترکیبی، جذابیت خاصی به آن ها می دهد.

کمدهای دیواری گلاس از انواع کمد دیواری در منزل

کمدهای گلاس از نوع کمدهای براق بوده که بسیار زیبا و شیک هستند. آن ها زیر مجموعه کمد ام دی اف هستند با این تفاوت که کمدهای از جنس ام دی اف، مات هستند. اگر شما دوست دارید از کمدهای براق و صیقلی در فضای اتاق خود بهره ببرید مدل کمدهای هیگلاس می تواند برای شما انتخاب خوب و مناسبی باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهای طلایی برای رشد سریع گیاهان آپارتمانی را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "برترین مدل کمد دیواری برای خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مدل کمد دیواری برای خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید